Share

lunes, 28 de julio de 2014

Karis Night Outfit; Look para la Noche de Karis

English 

As you know I've been in Finland (yesterday I came back). On Friday it was the town's special night "Karis Night" translated to Enlgish since I can't spell it in its original language. I wore this outfit, most of it bought in Helsinki.
The white loose filmy blouse is from BIKBOK and the floral printed trousers are from LEE and I bought them in CARLINGS. I definitely fell in love with that shop, so amazing; I bought so many things in it! ♥
The sandals were bought in MARYPAZ (that's from here, Spain). I love the goldened details in the front which give the shoes an elegant and lovely look.
I loved the nice and harmonic combination I got with the light colors of the clothing. Perfect for a great night saying goodbye to the people I met!

Spanish

Como sabéis, he estado por Finlandia hasta ayer que he vuelto. El viernes pasado era la noche especial de la ciudad en la que me quedaba, Karis. Verbena, fiestas y demás cosas típicas de las fiestas de un pueblo. Este es el vestuario que escogí para la noche, casi todo comprado en Helsinki.
La blusa blanca con vuelo es de BIKBOK y el pantalón con estampado florado es de LEE comprado en CARLINGS una tienda que me enamoró y que definitivamente tengo que mirar más a fondo el tema de compra por internet a ella porque la verdad que fue mi favorita en Helsinki.
Las sandalias son de MARYPAZ, ya compradas en España, me gusta el detalle dorado que tienen en la parte delantera, le dan un toque muy elegante y bonito al calzado.



El conjunto de colores claros y pastel me pareció bonito y armónico, no muy arreglado pero con su encanto. Perfecto para una gran noche de despedirse de la gente que he conocido.

0 comentarios:

Bloglovin

Follow on Bloglovin
Instagram

Followers

Popular Posts

Text Widget

Con la tecnología de Blogger.

Recent Posts