Share

martes, 22 de julio de 2014

Finnish Background

English 

As I said in former posts, I'm currently in Finnland (that's why I kinda not update that much) but today I wanted to share some of my very last purchase: this bandana print dark blue skirt which is from SPRINGFIELD and I totally fell in love with. I wear it with a basic white t-shirt from DECATHLON and some white plain sneakers from SPRINGFIELD too. I think it's an original piece of clothing and kinda useful for achieving a pin-up look which I'll try in future posts I think. In some pictures I'm in my socks because here people go barefoot in the houses.
Today I went shopping to Helsinki so you'll get to see some new stuff soon!

Spanish

Como sabéis, no actualizo mucho por estar en Finlandia pero hoy quiero enseñaros una de mis últimas adquisiciones que es esta falda con un estampado similar al de las bandanas y que es azul marino. La vi en SPRINGFIELD y me enamoró; aproveché y en la misma tienda compré estas playeras blancas lisas que van genial para un look original, casual y cómodo. La camisa básica de DECATHLON blanca lleva la atención a la falda que es la pieza maestra de las fotos y una futura importante pieza de mi armario. La falda es ideal para un futuro look pin-up que intentaré realizar. En algunas fotos estoy en calcetines porque aquí en las casas se va descalzo.



Hoy he ido de compras por Helsinki, ¡así que pronto veréis nuevas prendas!

0 comentarios:

Bloglovin

Follow on Bloglovin
Instagram

Followers

Popular Posts

Text Widget

Con la tecnología de Blogger.

Recent Posts